تحقیقات بازار جامعه نگر برند برتر تحقیقات بازار در ایران

شرکت تحقیقات بازار جامعه نگر بهترین و به روزترین شرکت تحقیقات بازار در ایران است. قطعاً با یک جستجوی ساده در گوگل و در مورد موسسات مختلف تحقیقات بازار در ایران می توانید خیلی سریع به این نتیجه دست پیدا کنید. در واقع دلایل زیادی برای بهترین بودن در یک صنعت یا حوزه خاص وجود دارد که در زیر به برخی از ویژگی ها و خصوصیات موسسه تحقیقاتی جامعه نگر اشاره می کنیم که داعیه بهترین بودن در حوزه تحقیقات بازار در ایران را دارد.

مرتبط: تحقیقات بازار؛ مقایسه تکنیک های تحقیقات بازار کمی و کیفی

تحقیقات بازار جامعه نگر؛ معتبرترین گواهینامه های بین المللی

شرکت تحقیقات بازار جامعه نگر به عنوان برند برتر تحقیقات بازار در این توانسته است، در زمینه های مختلف از سازمان های ذیربط در ایران گواهینامه ها و مدارک علمی مناسب را کسب کند. از جمله این گواهینامه ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پروانه قطعی تحقیق از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای طرح ‌های تحقیقاتی و نظرسنجی
  • عضو هیئت موسسان و هیئت مدیره اتحادیه موسسات پژوهشی غیردولتی وزارت علوم
  • رتبه۱ جهت اجرای پروژه های آماری از سازمان آمار کشور
  • عضو موسسه بین‌المللی ESOMAR (Directory of Research)
  • تنها دارنده گواهینامه و سیستم نظرسنجی تلفنی و کنترل عملیات میدانی Nipo در ایران
  • عضو رسمی انجمن مشاوران تحقیقات کیفی آمریکا

تحقیقات بازار جامعه نگر        تحقیقات بازار جامعه نگر      تحقیقات بازار جامعه نگر   تحقیقات بازار جامعه نگر

 

تحقیقات بازار جامعه نگر؛ مدرن ترین متدولوژی تحقیقات بازار

شرکت تحقیقات بازار جامعه نگر به عنوان بهترین و برترین شرکت تحقیقات بازار در ایران از پیشرفته ترین و مدرن ترین راه حل ها، خدمات و تکنیک های تحقیقات بازار در ایران بهره مند است که از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

تحقیقات بازار کمی

  • مصاحبه حضوری درب منازل، فروشگاه‌ ها و مراکز خرید
  • مصاحبه حضوری با فروشندگان
  • مصاحبه تلفنی (CATI)

مرتبط: تکنیک مصاحبه تلفنی CATI در مرکز تحقیقات بازار جامعه نگر

  • مصاحبه در محل مرکزی تست (CLT)
  • نظرسنجی گروهی (Gang)
  • کلینیک خودرو (Car Clinic)
  • نظرسنجی از طریق پست
  • نظرسنجی اینترنتی

مرتبط: نظرسنجی آنلاین؛ طراحی فرم سوالات پرسشنامه، سیستم نرم افزاری (۱)

مرتبط: نظرسنجی آنلاین؛ طراحی فرم سوالات پرسشنامه، سیستم نرم افزاری (۲)

مرتبط: نظرسنجی آنلاین؛ طراحی فرم سوالات پرسشنامه، سیستم نرم افزاری (۳)

تحقیقات بازار کیفی

  • گروه های کانونی (Focus Group)
  • گروه های کوچک(Mini Group)
  • مصاحبه های عمیق (Depth Interview)
  • بازدید از خانه (Home Visit)
  • مشاهدات ساختار یافته (Observation)
  • خرید سری و مخفیانه (Mystery Shopping)
  • کارگاه طراحی و ایده پردازی (Concept Workshop)

تحقیقات بازار جامعه نگر؛ متنوع ترین خدمات تحقیقات بازار

 تحقیقات بازار جامعه نگر

شرکت تحقیقات بازار جامعه­ نگر به عنوان بهترین، برترین و پیشروترین شرکت تحقیقات بازار در ایران مفتخر است که این قابلیت را دارد، طیف و دامنه وسیعی از خدمات تحقیقات بازار را برای کارفرمایان داخلی و خارجی فراهم کند که از جمله آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تحقیقات بازار جامعه نگر؛ انواع خدمات تحقیقات بازار
  • بررسی رضایت‌ مندی مشتریان

مرتبط: مدل کیفیت خدمات سروکوال در ارزیابی رضایتمندی مشتریان (۱)

مرتبط: مدل کیفیت خدمات سروکوال در ارزیابی رضایتمندی مشتریان (۲)

  • بررسی بازار و ضریب نفوذ برند یا محصول/خدمات
  • بررسی بازار محصول/خدمت جدید (تست محصول – تست بسته بندی – کلینیک خودرو)
  • تحقیق در مورد قیمت گذاری
  • تحقیق پیرامون تقسیم بندی بازار و مشتریان
  • بررسی جایگاه برند در ذهن مخاطبان
مشتریان جامعه نگر
  • تحلیل رفتار مصرف کنندگان
  • تحلیل رفتار فروشندگان
  • تحقیق پیرامون تبلیغات (بررسی تبلیغ پیش از اجرا، و سنجش اثربخشی تبلیغ پس از اجرا)
  • پایش بازار و کانال‌های توزیع و فروش

 

 تحقیقات بازار جامعه نگر؛ تاپ ترین پروژه های تحقیقات بازار

شرکت تحقیقات بازار جامعه نگر به عنوان بهترین و پیشروترین شرکت تحقیقات بازار ایران این افتخار را دارد که با انواع اقسام و کارفرمایان و مشتریان معتبر داخلی و خارجی سابقه همکاری داشته است که از جمله این کارفرمایان و مشتریان داخلی و بین­ المللی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

تحقیقات بازار جامعه نگر

تحقیقات بازار جامعه نگر

 

 

تحقیقات بازار جامعه نگر؛ مختصری از پروژه های تحقیقات بازار

مرتبط: قیمت گذاری تهاجمی چیست؟

شرکت تحقیقات بازار جامعه نگر این افتخار را دارد که در طیف وسیعی از فعالیت های تحقیقات بازار برای شرکت های مختلف داخلی و خارجی پروژه های تحقیقات بازار مختلفی را انجام داده است که از میان آنها می توان به عنوان مهمترین موارد به فعالیت های ذیل اشاره نمود:

•         تحقیق رضایت سنجی از مشترکین اعتباری همراه اول و ایرانسل (پرسشگری تلفنی)
•         تحقیق بررسی دیدگاه مشترکین خدمات ارزش افزوده -نسبت به خدمات جدید (جلسات گروه کانونی)
•         تحقیق بررسی وضعیت و نحوه ارائه خدمات در  فروشگاهها و دفاتر خدمات همراه اول بصورت مخفیانه (مراجعه حضوری)
•         نظرسنجی حضوری از بازدیدکنندگان سالن همراه اول در نمایشگاه تلکام  (نظرسنجی حضوری برروی تبلت)
•         تحقیق بررسی تاثیر راه اندازی طرح MNP بر سهم بازار اپراتورها ( تحقیق تلفنی )
•         تحقیق رضایت سنجی از مشترکین خدمات ارزش افزوده همراه اول ( پرسشگری تلفنی )
•         تحقیق رضایت سنجی از استفاده کنندگان سامانه ۹۹۹۰ ( پرسشگری تلفنی )
•         تحقیق نظرسنجی پیرامون دلایل کاهش کارکرد برخی از مشترکین ( پرسشگری تلفنی )
•         تحقیق بررسی وضعیت مشترکین خدمات ارزش افزوده همراه اول ( پرسشگری تلفنی )
•         تحقیق بررسی میزان آگاهی و رضایت از ۵ سرویس همراه اول ( پرسشگری تلفنی )
•         تحقیق بررسی دلایل دیرکرد در پرداخت بدهی ( پرسشگری تلفنی )
•         تحقیق نظرسنجی از استفاده کنندگان رومینگ بین الملل همراه اول  ( پرسشگری تلفنی )
•         تحقیق نظرسنجی پیرامون پیامکهای اطلاع‌رسانی تبلیغاتی همراه اول  ( پرسشگری تلفنی )
•         تحقیق بررسی سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه ( پرسشگری تلفنی )
•         تحقیق رضایت سنجی از مشترکین همراه اول ایرانسل ( پرسشگری تلفنی )

 

 

کارفرما شرح تحقیق
گلدیران سنجش نظرات خریداران جاروبرقی درمورد محصول جدید

تکمیل پرسشنامه با ۳۵۰ نفر در محل فروشگاه‌های ال جی

 

گلدیران نظرسنجی از خریداران تلویزیون برند رقیب

تکمیل پرسشنامه با ۴۰۰ نفر روبروی فروشگاه‌های شرکت رقیب

 

گلدیران سنجش نظرات خریداران یخچال سایدبای‌ساید

گروه کانونی: ۱۰ جلسه – بازدید از منازل: ۱۰ جلسه – مصاحبه تلفنی ۱۰۰ نفر

 

شیبا تحقیق و نظرسنجی پیرامون تاثیر بسته بندی جدید محصول ژله

تکمیل پرسشنامه با ۸۰۰ نفر در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز

 

پگاه تهران تحقیق عارضه یابی از بازار شیر بطری پگاه در شهر تهران

تکمیل پرسشنامه با ۸۰۰ خریدار و ۴۰۰ فروشنده شیر بطری در تهران + جلسات تست محصول

 

بانک ملت بررسی دیدگاه جامعه نسبت به بانکها و خدمات بانکی

مصاحبه تلفنی، ۱۰٫۰۰۰نفر در سراسر کشور

 

ایرانسل بررسی نظرات مشترکین ریزش یافته

تلفنی، ۳۰۰۰ نفر در کل کشور

 

چیکا بررسی بازار کنسرو غذای آماده

مصاحبه رودررو: ۱۲٫۶۰۰ فروشگاه (۴۸ شهر)

 

بانک پارسیان رضایت سنجی از دارندگان دستگاه POS

مصاحبه رودررو، در دوره های سالانه – هر دوره ۱۶۰۰ نمونه در تهران و ۹ شهر دیگر

 

ال جی نظرسنجی و مقایسه خدمات پس از فروش شرکت ال.جی و رقیب

مصاحبه تلفنی، با ۷۵۰ در تهران و ۶ شهر کشور

 

گلدیران سنجش نظرات خریداران محصولات ال.جی درمورد محصول جدید

تکمیل پرسشنامه با ۳۵۰ نفر در محل فروشگاه‌های ال جی

 

تحقیقات بازار جامعه نگر

تحقیقات بازار برای کسب و کارهای مختلف؛ چرا، چگونه و کی؟

تمامی بازاریابان با این جمله موافق هستند که تحقیقات بازار فرآیند بسیار مهمی است. از آنجاییکه چشم انداز رسانه ای به طور ثابت و یکنواخت در حال تغییر است و بازاریابان به طور پیوسته زیر بار فشار روز افزون دیتا و اولویت های تجاری و کسب و کاری هستند، لذا بازاریابان بیش از پیش اکنون تمایل دارند که به صورت همیشگی تهیه و تنظیم جداول زمانی را در دستور کارشان داشته باشند و تحقیقات “داخلی” را در سازمان هایشان انجام دهند و در نتیجه در رابطه با سازمان متبوعه شان دیدگاه نیاز به انجام تحقیقات بازاریابی مشتری یا مصرف کننده را به تدریج از دست می دهند. این در حالی است که انجام پروژه های مختلف تحقیقات بازار کاملاً برای سازمان شان ضروری و الزامی است و همچنین برای موفقیت برندشان نیز از اهمیت به شدت و فوق العاده بالایی برخورد است. انجام تحقیقات بازار باعث می شود که برند شما در شرایط رقابتی پایدار باقی بماند در حالیکه شرکت هایی که تحقیقات بازار را انجام نمی دهند در مراتب اولویتی مشتریان در رده های پایین تر قرار می گیرند.

تحقیقات بازار باید در اوجب واجبات فهرست پروژه های شما قرار داشته باشد، که پنج دلیل اصلی و کلیدی برای این اولویت نیز وجود دارد که در زیر می خوانید:

 

  1. تحقیقات بازار؛ مرکزیت دادن به مشتریان کسب و کار شما

همه ما تحت تأثیر سیاست های داخلی، دستورالعمل ها و همچنین اولویت های برند داخلی سازمان های متبوعه مان قرار داریم و به خاطر آنها محدود هستیم. اما بهترین توصیه ای که می توانم به بازاریابان و محققان ارائه کنم ایی است که به یاد داشته باشید که مشتری شما همیشه رییس شماست (حتی بالاتر از مدیر عامل کمپانی شما). باید خطوط ارتباطی را از طریق انجام تحقیقات بازاریابی با “رییستان” باز بگذارید. برای درک و برداشت و همچنین برآورده کردن یا حتی فراتر رفتن از نیازهای مشتری و مصرف کنندگانتان باید به سختی و به طور پیوسته کار و تلاش کنید. حتی اگر خودتان محصولات کمپانی تان را خریداری می کنید، شما مصرف کننده خودتان نیستید و در نتیجه تمرکز بر مصرف کنندگان و دیدگاه های آنها یکی از جوانب بسیار حیاتی و ضروری برای کسب و کار شما خواهد بود.

 

  1. تحقیقات بازار؛ متمرکز نگاه داشتن کسب و کار شما در بازار

تمامی بازاریابان و محققین بازاریابی امروزه دارای وظیفه دشوار چند کارگی هستند و واقعاً هم حق هم دارند که اینطور باشند. این دسته از افراد پروژه های مختلفی را مدیریت می کنند، کسب و کارها را مدیریت می کنند و معمولاً نقش های بسیار زیادی را در سازمانشان ایفا می کنند. اما وقتی از تحقیقات بازار بتوانید به خوبی استفاه کنید، باید بتوانید از پروژه های تحقیقات بازار خود نیز بهترین پاسخ را دریافت کنید، مبنی بر اینکه چه چیزی برای مشتریان و مصرف کنندگان از همه مهمتر است و در نتیجه بتوانید زمانتان را اولویت بندی کرده و از زمان خود بتوانید به موثرترین حالت ممکن استفاده و بهره برداری کنید. این کار می تواند به ما در مورد راهکارهای بازرایابی بلندمدت و کوتاه مدتمان اطلاعات لازم را ارائه کند و به شما کمک کند که  کمتر احساس آشفتگی و غرق شدن در کارها را در بلندمدت داشته باشید.

 

  1. تحقیقات بازار؛ کمک به دنبال کردن فرصت های رشد سودآور

بازاریابان به دنبال این هستند تا کسب و کارشان را رشد دهند، اما ما معمولاً در مورد اینکه مسیر درست و صحیح کدام است، واضح و شفاف نیستیم. تحقیقات بازاریابی می تواند به شما کمک کند فرصت های اولویت بندی این مسیرها را با بالاترین پتانسیل درآمدی برای برندتان کمیت سازی کرده و اوزان آنها را مشخص نمایید و میزان اهمیت هر کدام را تشخیص بدهید.

 

  1. تحقیقات بازار؛ آینده نگر کردن و بروزرسانی کسب و کارها

همه ما این عبارت را که “یا با تغییرات همراه شو یا از بین برو” شنیده ایم. آدم را یاد صرب المثل معروف خودمان می اندازد که “گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو”.  این جمله یا ضرب المثل برای تمامی کسب وکارها و برندها کاملاً صدق می کند. انجام تحقیقات پیوسته و مستمر در رابطه با مصرف کنندگان و مشتریان به ما این امکان را می دهد که مطمئن شویم به طور پیوسته برندهایمان را تکامل می بخشیم و با آنها تطابق حاصل می کنیم تا بتوانیم نیازهای بلندمدت خود را برآورده و تأمین کنیم. گرچه تمرکز بر به حداکثر رساندن نتایج کوتاه مدت آسان است اما تمرکز زیاد بر چشم اندزهای کوتاه مدت باعث می شود که دوره عمر برند و همچنین مرتبط بودنتان در بازار در آینده برای شما محدود شود. چنانچه نتوانید همگام و همراه مصرف کنندگانتان بمانید یا نتوانید با اختلالات دسته یا محصولاتتان همگام و همراه شوید و اقدمات مقتضی را انجام دهید، در این صورت کسب وکار و افراد دیگری این کار را انجام خواهند داد و جای شما را در بازار خواهند گرفت.

 

  1. تحقیقات بازار؛ ارتقای قابلیت های تصمیم گیری و کاهش ریسک

تحقیقات بازار جامعه نگر

تحقیقات بازار می تواند اطلاعات بصیرانه و روشنگری را در مورد بازار، محصول، مخاطبین، رقبا و …. برای شما به ارمغان بیاورند. وقتی از کتابخانه تحقیقات جامع استفاده می کنید، می توانید تصمیماتتان را با اطمینان و وضوح بیشتری بگیرید. با انجام دادن تحقیقات بازار به منظور پشتیبانی و حمایت از تصمیماتتان می توانید انتخاب استراتژی برندتان را بهینه سازی کرده و در نتیجه خطر یا ریسک عدم موفقیتتان را در آینده به حداقل برسانید.

بسیار خب اکنن که ۵ دلیل اصلی و مهم را ارائه کردیم، مبنی بر اینکه چرا انجام تحقیقات بازاریابی باید در دستور کار و در اولویت اول شما قرار داشته باشد، اجازه دهید اکنون بهترین شیوه های استفاده یا بهره برداری از تحقیقات بازار یا تحقیقات بازاریابی را نیز خدمت شما عزیزان عنوان کنیم. با تمام تفاسیری که خدمتتان عنوان کردیم، نتایج یک مطالعه تحقیقاتی تا اندازه ای خوب و مفید تلقی می شود که بتوانیم اهداف کلیدی خودمان را از انجام آن تحقیقات محقق نماییم.

تحقیقات بازاریابی؛ بهترین شیوه های استفاده و بهره برداری

کاربردهای تحقیقات بازار بسیار وسیع و گسترده هستند. ما در شرکت تحقیقات بازار جامعه نگر مشاهد نموده ایم که اکثر پروژه های تحقیقات بازاریابی که با آنها مواجه می شویم دارای پنج هدف اصلی بازرایابی ذیل هستند:

  1. تحقیقات بازار؛ بهینه سازی جایگاه یابی و استراتژی برند

هد هر بازاریابی این است که خودشان را به گونه ای منحصر به فرد در بازار هدفشان و قبل از اینکه رقبایشان بتوانند این کار را انجام دهند، نهادینه کنند. تحقیقات بازاریابی کمی (عدد و رقم محور) و تحقیقات بازاریابی کیفی (گفتگو محور) می توانند جهت شناسایی اینکه برندتان در حال حاضر در مقایسه با رقبایتان چه جایگاهی دارد، مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین برای اینکه متوجه شوید که چه مقیاس ها یا شاخص هایی را باید در طول زمان ردیابی یا پیگیری کنید و اینکه چه منافع یا مزایایی از برندتان بیشترین اهمیت را برای بازار هدفتان دارند، از تحقیقات بازاریابی کمی و کیفی می توانید استفاده کنید.

 

  1. تحقیقات بازار؛ شناسایی یا درک بهتر بازار هدف

تحقیقات بازار یک شیوه بسیار عالی جهت یافتن بهترین ابزار یا جمعیت هدف برای یک محصول یا خدمت است. با متمرکز نمودن تلاش ها و اقداماتتان بر بازارهای درست و صحیح می توانید نتایج سریع تر، کارآیی بهتر و ارتقا یافته و عملکرد کلی بهتر و فوق العاده تر از کمپین های بازاریابی تان شاهد باشید. علاوه بر این چنانچه هدفتان هم اینک تعریف شده و تبیین شده باشد، می توانید از تحقیقات بازاریابی برای درک بهتر رفتار مصرف کننده هدف و همچنین مشاهده و کشف و تعیین محرک های رفتاری تعیین کننده و اصلی و نیز نگرش های آنها نیز استفاده کنید که تصمیمات مربوط به خرید آنها را به وجود می آورند.

تحقیقات بازار جامعه نگر

 

  1. تحقیقات بازار؛ ارتقای پیام رسانی و ارتباطات

بازاریابان معمولاً تمایل دارند خودشان را در حالی تصور کنند که به جای اینکه همراه با مصرف کنندگانشان و با آنها صحبت می کنند تا بتوانند به این نتیجه برسند که چطور می توانند خودشان و برندشان را با زندگی آنها منطبق و متناسب کنند، همیشه تصور می کنند که به صورت یکطرفه با مشتریان و مصرف کنندگانشان صحبت می کنند. پیام رسانی ها و صحبت های ما باید با صحبت ها و پیام رسانی های متقابل مخاطبین و مشتریانمان همراه و تشدید شود، که این کار را می توان یا از طریق تبلیغات، طراحی بسته بندی یا وبسایت شرکت ها انجام داد. تحقیقات بازاریابی یک شویه بسیار عالی برای آزمون مفاهیم و پیام های کلیدی جهت ارزیابی این مسئله هستند که مشتریان ما می توانند از چه طریقی با ما بیشتر و بهتر در ارتباط باشند و در شناسایی کانال ارتباطی بسیار موثر عمل می کند.

 

  1. تحقیقات بازار؛ نوآوری تأثیرگذار بر مشتریان هدف

تحقیقات بازار جامعه نگر

نوآوری یک بخش کلیدی از هرگونه رشد و توصعه برند است. اما انجام تحقیقات بازار یابی به شما این امکان را می دهد، بر اقدمات و تلاش های نوآوری خودتان در بالاترین و بیشترین فرصت های رشد و توسعه خودتان و برندتان تمرکز کنید، محصول یا خدمات را با مزایا و منافع بهینه و همچنین خصوصیات و ویژگی های بهینه طراحی کنید و بر مفاهیم یا ایده هایی تمرکز کنید که علائق و نیازها و تمایلات و آرزوهای مشتریانتان را نشانه می روند.

  1. تحقیقات بازار؛ ارزیابی رقبا و دسته محصولات شرکت

اینکه شما یک کسب کار محلی کوچک  هستید یا یک شرکت عریض و طویل چندملیتی؛ درک و شناسایی رقبایتان و دسته محصولات یا رقبایتان یک بخش اساسی و ضروری از تسلطتان بر بازار خواهد بود. تحقیقات بازار می توانند به شما کمک کنند بتوانید جوانب کلیدی محصولات، خدمات، استراتژی های بازاریابی و همچنین جمعیت یا مخاطبین هدف خود را بشناسید و آنها را درک کنید. استفاده از این اطلاعات در کمپین هایتان می تواند به شما کمک کند که در بازار به عنوان رهبر یا پیشتاز بازار قلمداد در مقایسه با رقبایتان قلمداد شده و به ارزش کسب و کار و برندتان به تدریج بیفزایید. علاوه بر این رصد و نظارت مرتب  و دائمی تغییرات اصلی و بزرگی که در  صنعتتان و در حوزه کسب و کاری تان به وقوع می پیوندد، همچینن رصد تغییرات روی داده در دسته محصولاتتان به شما این قابلیت را می دهد تا برای رقابت بتوانید همیشه پیشگام باقی مانده و برندتان را جهت انطباق و بروز نوآوری های بیشتر از سوی خودتان آماده کنید.

در بازار جهانی مدرن تحقیقات بازاریابی نه تنها سودمند و مفید است بلکه برای موفقیت یکی از عوامل لاینفک و به شدت ضروری است. توصیه ما به شما عزیزان، صاحبان صنایع، کسب و کارها، مدیران شرکت ها، NGOها ، SMEها، کارآفرینان و … این است که حتماً تحقیقات بازاریابی را در اولویت فهرست یا لیست “کارهای باید انجام شود” بازاریابی تان قرار دهید و فراموش نکنید که اهداف تحقیقاتی تان را حتماً پیشتر تنظیم کنید تا بتوانید ان شاأالله تعالی بهترین نتایج را برای کسب و کارهایتان به ارمغان بیاورید.

آیا قصد دارید که کسب وکاری را آغاز کنید؟ محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی کنید؟ کسب و کارتان را در یک بازار جدید توسعه دهید؟

تحقیقات بازار به شما این امکان را می دهد تا امکانپذیر بودن پروژه تان را آزمون کنید، قبل از اینکه آن را به منظور افزایش شانس موفقیتتان راه اندازی کنید.

آیا قصد دارید که مطالعه تحقیقات بازار کامل یا جزئی را توسط کارشناسان و افراد حرفه ای و زبده انجام دهید (ساختار پرسشنامه ای، انتخاب پاسخگو از میان پنل های مصرف کنندگان، اجرا و مدیریت تحقیقات، تجزیه و تحلیل نتایج)؟

می توانید هم اینک خدمات تحقیقات بازار جامعه نگر را مطالعه کنید یا اینکه همین الآن با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا راهنما و پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما در این زمینه باشند.

ایران می توانید خیلی سریع به این نتیجه دست پیدا کنید. در واقع دلایل زیادی برای بهترین بودن در یک صنعت یا حوزه خاص وجود دارد که در زیر به برخی از ویژگی ها و خصوصیات موسسه تحقیقاتی جامعه نگر اشاره می کنیم که داعیه بهترین بودن در حوزه تحقیقات بازار در ایران را دارد.

Summary
تحقیقات بازار جامعه نگر برند برتر تحقیقات بازار در ایران
User Rating
5 based on 2 votes
Service Type
تحقیقات بازار جامعه نگر برند برتر تحقیقات بازار در ایران
Provider Name
شرکت تحقیقات بازار جامعه نگر,
استان تهران، تهران، خیابان ناوک,بوستان آب و آتش,District 3- Telephone No.+982188663345
Area
تهران، ایران، خاور میانه
Description
تحقیقات بازار جامعه نگر با دارا بودن سابقه 20 ساله در ارائه انواع و اقسام خدمات تحقیقات بازار و همچنین تحقیقات بازاریابی در ایران از برندهای پیشتاز در این عرصه می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *