موسسه مطالعاتی جامعه نگر به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه تحقیقات بازار به شیوه مدرن و علمی در ایران با اگاهی از کمبود جدی در این حوزه در سطح کشور ، بخش تحقیقات بازاریابی خود را با بکارگیری کارشناسان و پرسنل خبره و مجرب به منظور پوشش فراگیر بازار ایران از سال ۱۳۷۸ به طور رسمی راه اندازی نمود .

این موسسه با فعالیتی مستمر و نیز گسترش امکانات و تجهیزات ، طیف وسیعی از گروه های کالایی را تحت پوشش داشته و تحقیقات بازاریابی را به دو شیوه کلی تحقیقات کیفی و تحقیقات کمی در هر یک از این گروه های کالیی در قالب تحقیقات دوره ای و موردی انجام می دهد .

مجموعه بازارسنجی های انجام شده در این گروه های کالایی به سبب نوع نگرش علمی و سرعت و دقت بسیار مناسب انجام آنها ، مورد استقبال اکثریت قابل توجهی از تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات تراز اول کشور قرار گرفته و همچنین فرصت همکاری با طیف وسیعی از شرکت ها و کمپانی های برون مرزی را نصیب این موسسه گردیده است .

افتخارات

  • دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری جهت اجرای طرح‌های تحقیقاتی و نظرسنجی
  • عضو هیات مؤسس و هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات پژوهشی غیر دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری
  • عضو انجمن بین‌المللی تحقیقات بازار ESOMAR – European Society of Marketing Research
  • تنها دارنده گواهینامه و سیستم نرم‌افزاری نظرسنجی تلفنی و کنترل عملیات میدانی NIPO در ایران
  • دارای مجوز رسمی آموزش از سازمان فنی و حرفه ای در رشته های فناوری اطلاعات، امور اداری، مالی و بازرگانی
  • دارای مجوز رسمی مشاوران آماری از مرکز آمار ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *