موسسه مطالعاتی جامعه نگر به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه تحقیقات بازار به شیوه مدرن و علمی در ایران با اگاهی از کمبود جدی در این حوزه در سطح کشور ، بخش تحقیقات بازاریابی خود را با بکارگیری کارشناسان و پرسنل خبره و مجرب به منظور پوشش فراگیر بازار ایران از سال ۱۳۷۸ به طور رسمی راه اندازی نمود .
این موسسه با فعالیتی مستمر و نیز گسترش امکانات و تجهیزات ، طیف وسیعی از گروه های کالایی را تحت پوشش داشته و تحقیقات بازاریابی را به دو شیوه کلی تحقیقات کیفی و تحقیقات کمی در هر یک از این گروه های کالیی در قالب تحقیقات دوره ای و موردی انجام می دهد .
مجموعه بازارسنجی های انجام شده در این گروه های کالایی به سبب نوع نگرش علمی و سرعت و دقت بسیار مناسب انجام آنها ، مورد استقبال اکثریت قابل توجهی از تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات تراز اول کشور قرار گرفته و همچنین فرصت همکاری با طیف وسیعی از شرکت ها و کمپانی های برون مرزی را نصیب این موسسه گردیده است .
افتخارات
- دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری جهت اجرای طرحهای تحقیقاتی و نظرسنجی
- عضو هیات مؤسس و هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات پژوهشی غیر دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری
- عضو انجمن بینالمللی تحقیقات بازار ESOMAR – European Society of Marketing Research
- تنها دارنده گواهینامه و سیستم نرمافزاری نظرسنجی تلفنی و کنترل عملیات میدانی NIPO در ایران
- دارای مجوز رسمی آموزش از سازمان فنی و حرفه ای در رشته های فناوری اطلاعات، امور اداری، مالی و بازرگانی
- دارای مجوز رسمی مشاوران آماری از مرکز آمار ایران